november
2015
Müügiakadeemia
2015. aasta müügisaladusi kuuled selle sügise Müügiakadeemias! Ärikatla seminar pakub sulle võimalust müügitulemusi suurendada, e-kanalite potentsiaali paremini ära kasutada, mõista professionaalse müügiprotsessi tagamaid ning panna enda kasuks tööle teiste edukate müügimeeste nippe. Vastuta oma edu eest ise, tule lööme läbi nelja seminari sinu müügipotentsiaali särama.

Markus Villig

Kristjan-Paul Raude

Fred Krieger

Andrea Boetti
18:00-19:30 Markus Villig – ideemüük Taxify näitel
Esinema tuleb edukas Eesti ettevõtja, Taxify mobiilirakenduse asutaja ja tegevjuht, Markus Villig, kes räägib sellest, kuidas oma ideed reaalsuseks muuta ja turule tuua.
“Tänapäeval on uue teenuse/ toote loomine muutunud nii lihtsaks, et enamasti piisab mõnest tuhandest eurost ja julgest pealehakkamisest. Arvan, et paljudel noortel on idee ja intelligents olemas, aga puudu jääb tahtejõust, et esimesed sammud teha.”
18:00-19:30 Kristjan-Paul Raude – müük läbi e-kanalite
Kristjan on müügi ja turunduse vallas tegutsenud viimased 11 aastat, ehitades üles mitu edukat ettevõtet ning aidates seda teha ka teistel. Kristjan käsitleb oma ettekandes järgnevaid teemasid: Müügiprotsess ja selle mõistmine; Müügiprotsess erinevad moodulid. Kuidas neid tulemusliku müügi jaoks kasutada?; Social Selling ABC ehk müük sotsiaalmeedias; Mis on Smarketing ning kuidas seda rakendada?.
“Aja jooksul on palju muutunud ja ostjaid ei osta enam nii nagu vanasti. Nad on targemad, teadlikumad ja neil on vähem aega.”
18:00-19:30 Fred Krieger – müük kui süsteem
Tarkvarafirma Scoro juht Fred Krieger teeb ülevaate müügijuhtimise köögipoolest. Kuidas müügiga seotud protsesse hallata ja automatiseerida? Kuidas müügitiimi tööd efektiivsemaks muuta? Milliseid näitajaid jälgida?
“Lead nurturing, conversion rate, onboarding ja customer success on vaid mõned uuema aja märksõnad, mis mängivad rolli müügiprotsessi juures.”
18:00-19:30 Andrea Boetti – becoming a successful sales professional in today’s fast pace digital world
Andrea Boetti is the VP of Global Business Development & Sales at Fortumo, an international mobile payment provider that grew out of Estonia.
“Technology, lightning fast communication, easy access to information, pressure, goals, targets. They all drive us towards doing more or wanting to do more. Does that really bring results in sales? How to survive in an era of hyperspeed and strive for real results that matter?”
Hind:
Andrea Boetti seminar - 10 EUR
Asukoht:
Eesti Rahvusraamatukogu konverentsikeskus (Tõnismägi 2)